A konduktív pedagógia egyik legfontosabb célkitűzése -függetlenül az életkortól- az, hogy tanulni tanítson, azaz a tanulási képességeket fejlessze. Dr. Pető András /1893 – 1967/  koncepciójának alapgondolata az volt, hogy idegrendszerünk a károsodások ellenére is rendelkezik tartalékokkal, új kapcsolatok kiépülésének lehetőségével, s ezek a tanulási-tanítási folyamat megfelelő vezérlésével mozgósíthatók.
Bővebben: www.semmelweis.hu/pak/a-karrol/peto-modszer/

Azoknak a gyermekeknek javasolt, akiknek jeleztek ortopédiai, neurológiai elváltozásokat vagy mozgásfejlődése megkésett vagy eltér a normálistól:
– neurológiai problémákat észleltek,
– központi idegrendszeri sérülések esetén,
– fennmaradt csecsemőkori reflexek esetén,
– mozgáskoordinációs, egyensúlyi problémák esetén,
– ha a mozgás lelassult, nem az életkornak megfelelő, esetleg kimaradt nagymozgások esetén.

Semmelweis Egyetem Pető András Karának Pedagógiai Szakszolgálata

Központi idegrendszeri sérült, koraszülött, eltérő izomtónusú és megkésett motoros fejlődésű gyermekek számára tartanak szűrővizsgálatot.

Az első vizsgálat során felmérik, hogy milyen segítségre van szüksége a gyermeknek a személyre szabott fejlesztés mielőbbi megkezdéséhez. A későbbi foglalkozásokon a szülők, családok a pszichoedukáció során megtanulják, hogyan tudják aktívan segíteni a gyerekek optimális pszichomotoros fejlődését. Cél az egyéni fejlődési utak kijelölése, elindítása.

 

Szűrővizsgálatra jelentkezés:

Telefon: +36 70 642 0117 
E-mail: elsorendeles@semmelweis-univ.hu
Cím: 1125 Budapest, Kútvölgyi út 8.

KIKET KERESHETSZ A TÉRSÉGÜNKBEN?

Valami hiányzik?

Fejlesztő vagy és nem találod magad a listában? Ismersz egy jó fejlesztőt és nincs még fent a honlapon?

Ne habozz, vedd fel velünk a kapcsolatot és pótoljuk a hiányosságot!